Моисеева - мастерская
Алгоритмы истории
Назад Календарь

 

 

28 апреля 2009

Rīgas domes Izglītības, jaunatnes un sporta departamenta Izglītības pārvaldes Izglītības atbalsta nodaļa organizē zinātniski praktisku konferenci  Pilsētas zinātniskā praktiskā konference

„Inovatīvo tehnoloģiju izmantošana

speciālās izglītības skolotāja un logopēda darbā”

 

МОИСЕЕВА ТАТЬЯНА ВАЛЕРЬЕВНА

магистр гуманитарных наук, заместитель директора, учитель русского языка

 Рижская школа "Пардаугава"

ПОСПЕЛОВ ЛЕВ НИКОЛАЕВИЧ

доктор математических наук, преподаватель информатики и программирования

 Рижская школа "Эврика"

 

Individuāla, diferencēta pieeja dzimtās valodas un literatūras mācīšanā. Audiālais princips rakstīšanas un lasīšanas iemaņu apgūšanā

 

.

Latvijā jau ir sasniegts tāds informācijas un tehnoloģiju līmenis, kas ļauj pildīt Valsts standartu, tomēr mūsdienu „straujajā laikā” nepieciešams skolotājiem piedāvāt līdzekļus mācību procesa vizualizācijai, audializācijai un digitalizācijai. Izveidotie materiāli palīdz attīstīt skolēnu mācīšanās motivāciju, pilnveidot un atjaunot inovācijas tehnoloģiju ieviešanu mācību procesā, vērtēšanas sistēmā sasniegt validas principus. Mācīšanās procesā nepieciešams veicināt sadarbību ar skolēnu vecākiem.

 

Mērķis:

Izveidot interaktīvo multimediju kompleksu skolēniem dažādos priekšmetos (dzimtā valoda, valsts valoda mazākumtautību skolām, dabas zinības, ētika), kas palīdz optimizēt mācību procesu, izmantojot inovācijas tehnoloģijas un metodes, lai īstenotu produktīvu mācīšanās sistēmu.

 

Uzdevumi:

  1. ieinteresēt speciālos pedagogus un logopēdus veidot priekšmetu interaktīvo multimediju kompleksu, ņemot vērā diferenciālo pieeju mācīšanās procesā;

  2. atvieglot skolotāja ( speciālā pedagoga un logopēda )darbu;

  3. aktivizēt vecāku piedalīšanos mācīšanās procesā, sadarbojoties ar skolēniem, zināšanu nostiprināšanā.

 

Iepazīstināt ar izstrādātajām Rīgas Pārdaugavas pamatskolā apmācības programmām- „Ortogrāfiskais trenažieris”, „Krievu tautas parunas un sakāmvārdi”, KУПР,” Rēbusi un mīklas”,

“Orfoēpijas trenažers”, iekļaujošie izziņas, kontrolējošie un vizuālie materiāli.

 

Mācību programmu izmantošanas metodika skolā un mājās, individuālam darbam, korekcijas grupās.

 

Pārbaužu un diagnosticējošo darbu vadīšanu principi  izmantojot multimediju  programmu.

 

Darbs ar vārdu: interaktīvie diktāti, vārdnīcas, izziņas avoti. Skolēnu vārdu krājuma paplašināšana.

 

Skolotāja loma individuālā apmācībā,  izmantojot  interaktīvas programmas.

 

Skolotāja uzdevumu korekcijas iespējas.

 

Digitālo, audio- ierakstu izmantošana, skolēna veiksmīgas dinamikas novērošanai: no mehāniskas lasīšanas principa uz apzinātu un lasīto izprašanu.

 

 

(Организатор Департамент образования г.Риги).

 

 

Алгоритмы истории | Моисеева - доклад | Моисеева - мастерская | Перед конференцией | Документы

Изменения  17.07.2020